Forum voor tropischetuin pagina
Startpagina.nl Dochters op alfabet Categorieen Voor kids Luister radio Kijk TV Meer Startpagina

tropischetuin.startpagina.nl/prikbord

U kunt geen nieuwe berichten plaatsen op dit prikbord.

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

kas te huur gevraagd

Gepost door: Wouter Noordeloos ()
Datum: 16 februari 2010 19:29

hoi allemaal,

Afgelopen januari had ik de schrik van mijn leven. Een hele serie planten van mij en van mijn vrouw doodgevroren.

Ik huurde de afgelopen 4 jaar een kas in Nieuwerkerk ad Ijssel. slechts 56 vierkante meter en vorstvrij. Prima voor de plantengroep waar ik zelf veel mee bezig ben; vleeseters.

Hier is helaas een ongelukje gebeurt, de eigenaar heeft een te hoge energierekening en heeft zonder mij in te lichten te verwarming per 1-1-2010 uit gedaan. Resultaat; Drosera's en vele andere planten kapot.

Ik ben dus vanaf heden op zoek naar een nieuwe locatie voor onze planten. ik zoek in de regio Gouda/Boskoop/Moerkapelle/Bleiswijk/Pijnacker aangezien ik zelf in Waddinxveen woon.

Qua oppervlak zit ik aan 150 tot 200 vierkante meter te denken. Er zijn 2 a 3 leden van Carnivora en wellicht iemand van dit forum zodat we als groep van 4 a 5 man een grotere kas kunnen huren.

Weet of heeft er iemand van jullie kasruimte die vorstvrij gehouden wordt en een plekje voor onze planten?

Take care,

Wouter

Onderwerp Geschreven door Gepost
  kas te huur gevraagd
Wouter Noordeloos 16/02/2010 19:29
Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, je hebt geen toestemming voor het posten van berichten in dit forum.

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - tropischetuin.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep